2010. április 3., szombat

karakterlapok: Mona

Az első szereplő, akihez karakterlapot rajzoltam, Mona. Azért választottam őt, mert ő volt az általam kitalált és mozgatott szereplő a játékban, ezért ő az, akiről mindent tudok, és akit emiatt a legkönnyebb rajzolnom - a hazai pálya előnyei, ugye.
Ettől függetlenül már nála is piszok nehéz volt konzekvensnek maradni, és minden szögből ugyanolyan orrot, szájat, arcélt rajzolni, akkor is ha sír, ha nevet, vagy ha bosszús.
Lássuk, miből áll össze Mona külseje: viszonylag keskeny az arca, enyhén hegyes az álla. Kerek, szedett szemöldöke van, a szemét erősen festi és a szemhéját gyakran félig hunyva tartja (de legalábbis nem néz tágra nyílt szemekkel). Az orra fitos, a szája telt, és van három piercingje: egy-egy karika a szája sarkaiban, és egy kis kő az orra jobb oldalán. A bőre nagyon világos, a haja fekete, a szemei világoszöldek (ha színek nem látszanak, a hiba nem az Ön készülékében van ;).
Elméletben ezt a sok szöveget rá szokás írni a karakterlapra, én ezt nem tettem meg, szóval vegyük ezt egy hiánypótló leírásnak. Az egész rajz amúgy is nagyon hevenyészett, de nekem pont elég. (Lehet csinálni hét nyelven beszélő meseszép karakterlapokat, a neten böngészve láttam kismilliót, bár azok inkább játékosok saját karaktereihez készültek).


A testét talán könnyebb volt lerajzolni, itt főleg a testalkatra kell figyelni, hogy ne legyen az összes szereplő egyforma - meg akkor már néhány ruhát is ráadtam.
Mint egy öltöztetőbaba, nem? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése