2010. szeptember 28., kedd

Max

Nem akarok hírportált játszani, de muszáj írnom pár sort róla, mivel nagyon szomorú vagyok miatta.
Hétfő este autóbalesetben meghalt Max (Zsilvölgyi Csaba). Fantasy-rajzolós indíttatásom hőse volt, később személyesen is megismertem, dolgoztunk és játszottunk is együtt. Ha jobban utánaszámolok, több mint tíz éve barátok voltunk, noha az utóbbi időben nem találkoztunk túl gyakran. A mozdulatai, jellemző szófordulatai bennem élnek és eztán is fognak - felfoghatatlan és nagyon fáj, hogy élőben már sosem láthatom-hallhatom őket...

3 megjegyzés:

  1. Szomorú hír tegnap hallottam, el sem akartam hinni. Azóta is ez jár a fejemben.

    VálaszTörlés
  2. Ez most..ő is olyan volt, hogy személyesen sose találkoztunk, de fájni fog a hiánya. Részvétem:(

    VálaszTörlés
  3. olvasom a megemlékezéseket blogokban, fórumokon, deviantartos galériákban: tanítványok, barátok, vagy akár ismeretlenek tollából, akiknek olyan sokat jelentett a tény, h ő volt, és olyan volt, amilyen. egyrészről persze újra és újra elbőgöm magam, másrészről olyan jó tudni, h mennyien szerették vagy tisztelték.

    VálaszTörlés