2010. szeptember 8., szerda

Lora - az első rajz

Még egy régiség! Khm, szó szerint... a kvázi-szakszervezetis Lora ugyanis (SPOILER! SPOILER! :) bukott angyal, aki váratlan lehetőségképp testhez jutott.

A vonalrajzot töltöttem ide, még ha háttér nélkül kicsit fura is, mert a színeset máshol is megnézhetitek, például itt (ahol a színes képek mappában a többi is megtalálható), vagy itt, ahol nagyon jó kis kommentek érkeztek hozzá.
Ez a rajz készült róla legelőször, és nem igazán vagyok vele elégedett. Mivel Lora játékos karakter, igyekeztem nagyon olyanra rajzolni, amilyennek a "gazdája" megálmodta, pontosabban a fotóhoz hasonlóra, amit mutatott róla. A helyzetemet az sem könnyítette meg, hogy Bride szintén grafikus, ráadásul nagyon jó. Magyarán meglehetősen izgultam, hogy fog-e tetszeni neki. Tetszett, de valahogy azt hiszem mind tudtuk, hogy nem olyan lett mégsem, mint amilyenre szerettem volna.
A legközelebbi alkalom, hogy Lorát rajzoltam, a Steamline csajok kép volt, ahol már jobban el mertem rugaszkodni a referenciától. Aztán izgulhattam megint... de Bride azt mondta, hogy oké, akkor innentől tekintsük azt Lora offisöl arcának. Szóval végül is ez egy sikersztori :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése