2012. november 17., szombat

részletek

A nyolcadik oldal kapcsán jutott eszembe, hogy van néhány olyan rajzi részlet, amire én büszke vagyok vagy más okból szeretem, de a történet szempontjából lényegtelen, nem időszerű, vagy kicsike. Díszek, részletek, különösen jól sikerült kabátgombok :) Ezek közül mutatok most meg nagyobban néhányat.


Az első és az utolsó a Prológusból van, gondolák és az Atya köpenyének részlete, amin - gondolom nem árulok el titkot, hiszen remélhetőleg látszik rajta - Velence házai, a víz és a víz alatti cölöpök alkotnak sormintát. A középső a nyolcadik oldal bábszínháza - az ornamentika olyan kicsi, hogy ki kellett nagyítanom, hogy jobban lehessen látni. Az a minta egyébként a véletlen műve. Rajzoltam egy cirádát és leduplikáltam-megtükröztem, hogy átvigyem a másik oldalra is (bizony, néha "csalok" egy kicsit ;) és annyival szebb, teljesebb lett így az eredeti minta, hogy így hagytam. Ez egy jó trükk egyébként, sokszor tudatosan alkalmazom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése