2012. november 16., péntek

8. oldal

Kicsúszva ugyan a magamnak szabott határidőből (betegség betegség hátán), de még mindig egész jó időben: voilá, a nyolcadik oldal!


Nagyon élveztem rajzolni Mona szobáját, kitalálni hogyan lenne (nagyjából) praktikus és működőképes, a régi bútorokat, a bábtartó fogasokat, az antik marionett-színházat... Először azt terveztem, felülnézetből mutatom meg, hogy látszódjék mi hol van benne, de aztán arra jutottam, érdekesebb ha az ő szemével nézünk körül: először az ajtóból, majd ahogy belép és körbefordul, a szoba többi részét. Az is tetszik, hogy ez a szoba még teljesen kopár, semmi személyes nincs benne. Üres héj, amit majd Mona fog feltölteni a holmijaival és egyben a személyiségével - és ezt látni is fogjuk, ahogy a szoba az egyes jeleneteknek hátterül szolgál.
A színezésnél pedig igyekeztem olyanra is gondolni, hogy amikor majd közelről látjuk Monát az íróasztalnál - erős valószínűséggel lesznek ilyen beállítások -, ne nagyon konkuráljon a háttér színe a sötét hajával. Persze soha nem lehet mindenre előre gondolni, pláne ha az ember szereti a kihívásokat és a fehéren kívül három szín illetve jelen esetben árnyalat használatát engedélyezi magának. Amikor az egész elején meghoztam ezt a döntést, azt gondoltam, egységessé és összefogottá teszi a képregény jelen, fizikai világbeli képi világát, de az utóbbi két oldalnál (főleg az előzőnél, a hetediknél) erősen elgondolkodtam ám, hogy ez a 3+1 szín vajon tényleg akkora ötlet-e. Egyelőre kitartok a döntésem mellett. :)



Ha tetszik a bejegyzés, kérlek oszd meg másokkal is, hogy hozzájuk is eljusson. Köszönöm! :)
ITT pedig a facebookon is követheted az események alakulását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése