2011. február 12., szombat

Cleo karakterlap WIP

Azt gondoltam megpróbálom valahogy megmutatni, hogyan gondolkodom. Kérnék visszajelzést, hogy érdekesek-e az ilyen jellegű bejegyzések, vagy sem. És ha nem, akkor mik lennének érdekesek. (Nyilván aki ezer éve csinál képregényt, annak semmi újat nem mondok, sőt :)

Cleo arca is egy fotóból indult volna el, de amikor ez a fénykép előkerült, már játszottunk egy ideje, és amilyennek én elképzeltem a karaktert, nem ilyen volt:


Nagyon kedves ez a lány, de számomra élénkséget, öntudatosságot, és egyfajta vidám ravaszságot sugárzik az arca - Cleo ezzel szemben bár szintén kedves, bájos, de rendkívül visszafogott, félénk, naív és eleinte rém zárkózott, helyenként kissé undok is. Ugyanakkor nyilván próbáltam valami hasonlóságot is belevinni a karakterébe a képhez képest, tehát kicsit szögletesebb, vékonyabb-hegyesebb arcot rajzolni - így született az első rajz, ami igen kedves nekem, mert elkapta, amit gondoltam akkor a karakterről (itt már kicsit nyitottabb is volt), de aztán a következő képeken nem sikerült ugyanúgy lerajzolnom, ráadásul most már ingadozom, hogy melyik kép a legjobb - szóval kb ahány rajz, annyiféle Cleo volt eddig. Az elsőn a száját és az arca formáját szeretem, a másodikon a haját és hogy könnyen tudom ezt az orrot rajzolni, a harmadikon a kislányos kedvességét:


Most pedig megpróbáltam rendbe tenni a lányt és ezt az egészet összegyúrni valamiféle közös nevezőre. A macskás szemeit meghagytam, a szája formáját is igyekeztem, de az orra azt hiszem áldozatul esett az általános jobbító szándéknak, illetve az első két képhez képest az arcformáját is lágyítottam, mert a szögletes áll miatt nagyon fiús benyomást keltett. Most ilyen, vékony és kortalan, kicsit franciás (?)... remélhetőleg ez valamiféle véglegesféle verzió. Ugyan a szemből ábrázolt nézettel nem vagyok megelégedve, de Monánál sem voltam, nem érdekes. (Maga a karakterlap - vagy ahogy kijavítottak a minap, referencialap :) erősen vázlatszerű, de az jó így.)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem az ilyen technikai jellegű bejegyzéseidet. Cleo nehéz valóban, már azért is, mert nagyon sokat változott, értett nyílt a játék folyamán.
    Mint mesélő az első "Marco angyalai"-s Cleot éreztem a legjobbnak, de ezzel az összefogottal is elégedett vagyok. Tök jó lesz így, szerintem. Hajrá hajrá!

    VálaszTörlés